Aeggypti-mug - Reisverslag uit Parera, Argentinië van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu Aeggypti-mug - Reisverslag uit Parera, Argentinië van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu

Aeggypti-mug

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

25 September 2014 | Argentinië, Parera

Hallo allemaal, even een minder bon berichtje dan anders. Helaas verliep het snorkel uitje wat anders dan waar we op gehoopt hadden. Ik lag in de zon en mijn maag begon te steken, ik werd misselijk en duizelig. Ik hoopte dat het wel weg zou gaan, maar het werd steeds erger. Gelukkig wilde 1 van de meiden me naar huis brengen. Na een dag op bed met overgeven en al, leek het niet op nog een virus-je.. De organisatie heeft me opgehaald en naar de dokter gebracht, de dokter bracht slecht nieuws: ik ben afgelopen weekend geprikt door de aedes aeggypti-mug (ook wel; tijgermug) en heb daarmee het chikungunya-virus opgelopen. Het is gelukkig niet dodelijk, maar het verwijst naar artritis-symptomen: koorts, uitslag, gewrichtspijn, hoofdpijn, misselijkheid en braken. De dokter zegt dat ik er wel 3 weken uit kan liggen. Gelukkig kan ik een tijdje logeren bij een kennis op het eiland, zodat ik even het studentenhuis uit ben en goed uit kan zieken. Helaas boek ik nog niet veel vooruitgang na 4 dagen in bed, maar ik krijg een ontzettende vitamineboost, dus het moet binnenkort echt beter gaan! School en stage hebben beide goed en lief gereageerd, daar hoef ik me in ieder geval geen zorgen over te maken. Ik ga nu goed uitzieken en uitrusten en ik hoop dat mijn volgende berichtje beter zal zijn! Nu zijn jullie op de hoogte.. Liefs!

  • 26 September 2014 - 10:04

    Jan En Roely:

    Lieve Myrthe heel veel beterschap en laat je lekker verwennen en goed uitzieken. En gelukkig krijg je dinsdag al visite uit Assen. Iets leuks om naar uit te kijken. Dikke kus

  • 29 September 2014 - 11:33

    Mieke Muilwijk:

    Hou moed, je wordt beter!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 5209

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 07 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: