National Park - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu National Park - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu

National Park

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

13 September 2014 | Curaçao, Mari Pompun

Jeej, ik begin me steeds beter te voelen! Eindelijk van dat bed af.. Donderdag rustig gedaan op stage, veel Nederlandse boekjes gelezen met de kinderen. Ontzettend gelachen en leuke woorden spelletjes gedaan met een meisje dat heel goed Nederlands sprak! Vrijdag heb ik papa, mama, opa, oma, Antje en Gerard gezien via de FaceTime. Allemaal in 1 keer! Raar om ze op een klein beeldscherm te zien, maar heel fijn om ze weer even gesproken te hebben! In de avond zijn we met alle meiden van het appartementen complex uit eten geweest. 15 opgetutte dames in jurkjes kwamen het restaurant binnen en iedereen keek om. We kregen het eten niet op ons bord, maar het werd boven ons hoofd gehangen. Weer een andere manier van dineren. Na het eten ging het hele appartementen complex richting café de tijd voor de Holland Party. Jaloerse Myrthe bleef achter en ging lekker vroeg op bed. Maar goed ook, want vanmorgen werd ik wakker en voelde ik me een stuk sterker! Met het idee om naar het strand te gaan, gingen Valerie en ik vanmorgen de deur uit. Oké eerst nog even winkelen dan, in een prachtig winkelcentrum met gezellige restaurantjes. Dan ook nog maar even langs de Starbucks voor een lekkere Frappuccino Caramel. Het word tijd om naar een strand te gaan.. Ja welke dan? Ja geen idee? Waar rijden we heen dan? Ja geen idee? Haha oké, rijden maar. We zien wel. Niet dus! Valerie, Myrthe en de wegen van Curacao; geen goede combi!! Na een aantal rondjes besluiten we om naar National Park te gaan. 1 woord; WAUW! Maar natuurlijk ook daar raken wij verdwaald, met een auto moet je geen berg op, als de weg bovenop de berg stopt; geloof me. Ook daar weer een heerlijk avontuur beleefd. Na een avontuur is het tijd om een hapje te eten bij onze favoriete tent aan het Wilhelminaplein. Waar we ook de kaartjes gekocht hebben voor de enige echte Hardwel! En nu is het tijd voor Feest DJ Ruud in Bermuda. Ik hoop dat ik me morgen nog steeds goed voel, want morgen wil ik echt naar het strand! Te despues!

  • 14 September 2014 - 10:39

    Joke Bijlsma:

    Wat weer een verhaal meisje! Prachtige plaatjes trouwens op FB van dat nationaal park. Best mooi daar, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Maar hoe komt het dat jullie steeds verdwalen? Kun je geen goede kaart van het eiland kopen? Misschien dat dat jullie kan helpen....
    Wij zijn trouwens ontzettend blij voor je dat je het virus hebt overwonnen, wat moet dat een fijn gevoel zijn! Ben benieuwd hoe dat eerste feest nu is gegaan. Dat horen wij dan vanmiddag wel. Wij hebben gister gegeten met Jesper en Viola bij de pizzeria. Lekker was het weer maar wel heel vol. Papa wilde graag naar de Griek maar die was met vakantie. Daarna zijn we bij Jep en Vi gaan klaverjassen en Vi en ik hebben gewonnen! Papa en Jesper waren stiksouwer! Gaan we jou ook nog een keer leren.... Dit was het weer van hier lieverdje. Pas goed op jezelf en veel plezier, geniet ervan! Liefs en kus Joke

  • 14 September 2014 - 11:43

    Mieke Muilwijk:

    Door te verdwalen schijn je de weg goed te leren!
    Fantastisch dat jullie lezen met de kinderen. Hier was het afgelopen week de week van de alfabetisering met aandacht voor laag geletterdheid. Als een kind in het eerste levensjaar al niet voorgelezen wordt loopt het meteen een taalachterstand op hebben we geleerd. Dus lezen met dat kroost!
    Bon seman!

  • 14 September 2014 - 13:46

    Antje:

    Gelukkig voel je je weer wat beter, wij vonden het ook erg leuk jou even op face time te zien, als het zo heet tenminste haha. Oma wist ook niet wat ze zag de techniek staat voor niets.Ik ga zo even naar het korfbalveld, even naar Viola kijken, en er doen nog een paar mee maar zou niet meer weten wie. Misschien zijn je pap en mam er ook wel. Ik ga toch voor de gezelligheid, korfbal boeit me niet meer zo. Ben weer benieuwd naar je volgende verslag. Knuffel vanuit Assen en een dikke kus.xx

    Groetjes Antje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 5205

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 07 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: