Virusje - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu Virusje - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu

Virusje

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

11 September 2014 | Curaçao, Mari Pompun

Zo kom je zondag terug van een ontzettend mooi feestje en word je de volgende dag met koorts wakker. Je denkt in het begin; ik zal vast een beetje brak zijn, ook al had ik niet zo veel gedronken. Maar als je gezicht begint op te zwellen, zie je dat er iets mis gaat. Op naar de Nederlandse dokter Jansen en ja hoor, een virus opgelopen.. 3 tot 4 dagen op bed. Wat wil je nog meer in je tweede week en als het buiten 30 graden is? Meer dan een filmmarathon houden en slapen heb ik niet gedaan de afgelopen dagen. Dan besef je pas echt dat je aan de andere kant van de wereld zit. Je hebt hier geen moeder die boodschappen voor je haalt en kippensoep voor je kookt. Gelukkig heb ik wel een Valerie die me verteld dat ik goed moet eten en drinken. Maar wat had ik graag even in mijn eigen bed gelegen.. Vanmorgen om 6:30 wakker geworden door autoalarmen en schreeuwende buren, vannacht ook al.. Erg bedankt Salinja! Nu zit ik weer buiten op het balkon hoef ik geen warme trui meer aan met 30 graden, gelukkig. Ik voel me nog niet helemaal fit, maar thuis zitten kan ik ook niet meer, dus ik moet het maar proberen. Op naar de schreeuwende kinderen! En hopen dat ik nu 8,5 week niet meer ziek word!

  • 11 September 2014 - 16:38

    Joke Bijlsma:

    Wat goed zeg, dat je het weer gaat proberen vandaag! Ik ben benieuwd, hoe je ons op de hoogte please?!
    Ik wilde ook heel graag bij jou zijn lieverd maar dat kan nou eenmaal niet als je aan de andere kant van de wereld zit! Ik heb geprobeerd een beetje op de achtergrond te blijven anders ga ik teveel met je meejanken, dat snap je toch wel?
    Vanaf nu af aan met frisse moed er tegenaan, zou ik zeggen! En vooral nu rustig aan doen je zult nog wel heel slap zijn, maar dat wordt vanzelf beter! En niet direct volop in de zon? Dat verbranden moet nu echt niet meer lieverd, want daar kan je ook ziek van worden.
    Nou genoeg gepreekt weer, heel veel liefs XXX
    Ps. ik kreeg ook een mail met een verhaal van Valerie, lijkt me heel leuk om te lezen alleen heb ik geen wachtwoord, dus kwam ik niet verder. Krijg ik dat van je?

  • 11 September 2014 - 20:38

    Gerrit:

    Topper!

  • 11 September 2014 - 21:27

    Els Jansen:

    Ha die Myrthe,

    Oei dat viel niet mee denk ik. Als je ziek bent ben je idd het liefste bij mams of niet?
    Gelukkig voel je je al weer wat beter....en zoals Valerie zegt...goed drinken.
    Hoe gaat het verder? Is het zo ongeveer zoals je je voorgesteld had? Hoe is het werk inhoudelijk?
    Ben heel benieuwd. Op school is het maar een klein cluppie:-) maar alles oke.

    Groetjes van Els

  • 12 September 2014 - 08:52

    Antje Omlo:

    Heey lieverd, vervelend dat je je niet lekker voelde maar gelukkig ben je weer wat beter.
    Volgens mij heb je het erg naar je zin daar ver over zee.
    Wij gaan volgende week een paar dagen in het huisje van Ada en Piet en daarna nog even door naar Egmond aan Zee. Vanavond tat eten met je paps en mams, zal wel wat stiller zijn zonder jou maar ach daar komen we ook wel weer doorheen ;-). Groetjes van Nadine en Gerard en een dikke kus van ons xx
    Ik kijk uit naar je volgende berichtje.

    Groetjes Antje

  • 12 September 2014 - 15:55

    Mieke Muilwijk:

    Fijn dat je weer beter bent/wordt. Zet 'm op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5206

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 07 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: