Factor 50 - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu Factor 50 - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu

Factor 50

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

31 Augustus 2014 | Curaçao, Mari Pompun

Dit was hem dan, mijn allerlaatste vakantiedag. Dat is een reden om het mooiste gedeelte van Curaçao op te zoeken. En dat is gelukt! Het was drie kwartier rijden vanaf ons appartement, maar het moment dat je uit de auto komt en die prachtige blauwe zee ziet, bedenk je weer op wat voor een mooie plek je bent. Het heldere blauwe water en de palmbomen doen je denken aan de plaatjes die je altijd ziet in vakantie bladen, het bestaat dus echt! Maar na een stapavond en weinig slaap, besef je op het strand dat je toch best moe bent. Ik kom uit het water en ga even op mijn buik liggen... Je raad het al, ik val in slaap. Ja dan heeft factor 50 geen zin, dus ik heb een mooie rode achterkant. Mochten jullie nog denken: Ach Myrthe, je bent vast gewoon brak. Nee echt niet! Ik was de Bob gisteravond, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Wij zorgen prima voor elkaar zo als je ziet. Morgen gaan wij kennis maken op onze stage, Amigunan di Christo. Ik ben zeer benieuwd! Ik ga nu lekker op mijn buik slapen en hopen dat de verbrandheid heel snel bruin word. Drumi Dushi!

  • 01 September 2014 - 12:22

    Mieke Muilwijk:

    Ach arme. Even rustig aan met de zon. Komt dat even goed uit dat je stage gaat beginnen ;-)
    Succes en plezier daar.
    Groeten van het Alfa waar de lessen zijn begonnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 5218

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 07 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: