Salina View - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu Salina View - Reisverslag uit Mari Pompun, Curaçao van Myrthe Elzenaar - WaarBenJij.nu

Salina View

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

29 Augustus 2014 | Curaçao, Mari Pompun

En daar zijn we dan.. Na een reis van 10 uur zijn we aangekomen in Willemstad. 10 uur is ongelooflijk lang als Arke je niet naast je reispartner laat zitten.. Maar gelukkig waren er nog andere studenten die stage gingen lopen op Curaçao. De jongen naast mij op stoel 41-F had al een studie voor af gedaan over Curaçao, dankzij hem ben ik op de hoogte van de grote feesten de komende maanden. Dan kom je aan op mini Schiphol in Willemstad en staat er een dame klaar met een shotje Whiskey. Die komt heel hard aan als je net een lange reis achter de rug hebt. Maar oké, als dit een gewoonte is hier, doen doen we dat. Eenmaal buiten werd het de temperatuur verhoogd met 30 graden Celsius. Hop de taxi in en op naar de borrel van Wereldstage. Waar we vervolgens weer gesplitst werden om naar onze appartementen te gaan. Nu zit ik op het balkon van Salina View en kijk ik uit op een prachtige sterrenhemel. Ik ben inmiddels ook 24 uur wakker, maar blijkbaar maakt het tijdverschil me niet moe. Morgen zal het anders zijn als we ons om 9 uur (in de ochtend) moeten melden. We gaan er voor, het avontuur kan beginnen!! Te despues!

  • 30 Augustus 2014 - 09:24

    Antje Doek:

    Je eerste verslag gelezen, kan niet wachten op het volgende ;-). Veel plezier lieverd, dikke kus van ons xx

  • 30 Augustus 2014 - 10:55

    Mieke Muilwijk:

    Myrthe wat een beloftevolle aankomst op Curaçao.
    Gisteravond ging het hele Noorderzon publiek volkomen uit haar dak bij het optreden van een band met van oorsprong Curaçaoënaars, dus ik neem aan dat het met de feestjes ook goed zal komen daar ;-)
    Heel veel succes en plezier!
    Ik kijk uit naar je verslagen.

  • 30 Augustus 2014 - 11:28

    Gerrit:

    Hoi Myrthe,

    Leuk om te lezen. Geniet vooral en de vermoeidheid komt nog wel.
    Ik wacht op je volgende verslag.

    Groet,

    Gerrit

  • 30 Augustus 2014 - 11:55

    Els Jansen:

    Ha die Myrthe,

    Wat een aangename temperatuur:-) Heerlijk hoor!
    Fijn om te lezen dat jullie reis goed verlopen is. Geniet van alles en ik lees je snel weer.

    Hartelijke groet ook aan Valerie,
    Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 5210

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 07 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: